Akukah itu?

Filed under: by: sufi_jihadi

Seorang missionary kristian telah membuat kesimpulan hasil penglibatannya di dalam misi kristianisasi di negara Islam dengan katanya:

"Islam akan sentiasa gagah menghadapi gerakan kristianisasi selagi disokong oleh empat perkara iaitu: Al-Quran, Al-Azhar, perhimpunan pada hari Jumaat setiap minggu dan muktamar Haji yang diadakan pada setiap tahun". 

Berkata Dr Sa'dudin Soleh, "Tidak syak lagi, orang Yahudi telah berjaya merancang untuk menguasai vatican sebagai pusat agama kristian. Dalam masa yang sama juga mereka telah merancang untuk melemahkan Al-Azhar sebagai pusat ilmu. Sesungguhnya orang Yahudi telah berjaya merancang untuk melemahkan Al-Azhar dan generasi Al-Azhar yang tidak mengerti langsung tentang agamanya".

kredit to : http://mujahideen-islam.blogspot.com

Seram bila terbaca cebisan artikel ini. Ini kerana saya graduan produk Al-Azhar, walaupun cuma setahun sahaja menuntut ilmu di sana. Adakah dakwaan yang mengatakan mahasiswa Al-Azhar semakin tidak berkualiti itu benar? Dakwaan seperti ini sering saya dengar. Adakah itu aku?????.

0 ulasan: